Friday 4 December 2009

Nasal sajt

Vagy noszói  ahogy régebben mondani szoktuk volt.

Nos ez egy olyan sajt, ami szerintem egyike a legfinomabb sajtoknak a világon. Pardon :D Azok közül amit ettem. Ahogy mondani szokták boldogok a lelki szegények mert övék a mennyek országa, ugyanúgy a sajtanalfabéták mint én is milyen boldogok tudunk lenni egy kis különlegesebb sajttól.

Ennek a sajtnak a különlegességét akkor fedeztem fel, mikor a szekrény tetejére tettem és egy ideig ott felejtettem. Ráadásul nyár volt... meg meleg is. És 2-3 nap után a bűz forrása után kutatva leltem rá erre a sajtra. Persze olyan büdös volt, hogy azonnal ki akartam dobni, de nem tettem, majd kicsit megszoktam a szagát és kiváncsiságból megkóstoltam. Valami rémlett, hogy még anyukám mondta, hogy kell hagyni érni, na de ennyit??? És ilyenre? Nos azt nem.

És mikor a majdnem megolvadt nagyon büdös sajtot megkóstoltam.... hát megremegett a térdem is olyannyira finom volt.

Na most is megvettük a sajtot és a szekrény tetején "felejtettük". Mivel pár napot  hideg helyen ült, nem történt majd semmi. Végül a konyába hoztam és jó meleg helyen hagytam. Úgy jó másfél hét után lett az igazi :D NAAAAAGYON büdös és NAAAAAAGYON finom!!!

DSCF1462

No comments:

Post a Comment