Saturday 8 August 2009

További nápolyi krémek

Majdnem eldobtam a céduláját a nápolyi lapoknak, mikor véletlenül odasandítottam és láttam, hogy hoppá azon is  vannak receptek.  Ejsze kéne készítsek hamarosan "gumis tortát", ez valami "rettenetes remekmű", olyan, hogy tényleg szörnyű és tényleg csak kevesen vannak akik ezt a szörnyű nyúlos izét megeszik, de azok esküsznek rá, hogy finom :D Én ezek közül a kevesek közül való vagyok, sőt kimondottan élvezem ezen édesség hülye állagát... Na persze nem mindenki olyan extrém mint én az is tény. A "gumis torta" állagát persze a nápolyi lapokhoz túl nedves krém okozza, ezért is aki nápolyít készit jobb ha a laphoz illő krémet tesz közéjük...

Na de leírom hamar ezen recepteket mert másképp elkallódnak.

Kávé krémes nápolyi szelet


6 egész tojást összekeverünk 250 g cukorral. Külön 6 kanál cukrot karamellizálunk, majd felöntjük 100 ml. kávéval. Amikor ez a szirup kihült ráöntjük a tojással elkevert cukorra és gőz felett felverjük. Miután kihült hozzáadunk egy vajat (gondolom 250grammnyi) és megtöltjük a lapokat.

Hmm nem tom, ez a recept valahol nekem nem olyan szimpatikus. Tudja a fene....

Maia Krém ?


Miért pont Maia, nem tom, de felőllem...

Aszongya, hogy 250g cukrot megolvasztunk. 5 tojást összekeverünk 200g cukorral, majd az olvasztott cukorral. Hozzáadunk 250g margarint és lassú tüzön főzzük amíg megvastagodik. Ezután hozzá keverünk 250g darált kekszet, 200g darált diót és 100g mazsolát. Kissé hűlni hagyjuk majd 2 lap közé tesszük.

Na ez valamivel vonzóbb, csak iszonyat sok a cukor benne!!! Fél kiló??? Tiszta cukor.... félévi cukorállományomba kerül ennek az elkészítése!

Kókuszos nápolyi szelet


250 g margarint, 200g cukrot megolvasztunk majd hozzáadunk 100 g csokoládét és 100g kókuszreszeléket. Ezután levesszük a tüzről és egyenként három tojást adunk hozzá, folyamatosan kavargatva, mikor kihült, megtöltjük a lapokat.

Ha valaki kipróbálja ezen recepteket ne engem szidjon :D Én csak bemásoltam a lapok csomagolásáról... :D :D :D

No comments:

Post a Comment