Friday 14 August 2009

Megvan a Csapati vagy indiai lepény!!!

DSCF7005



Nos kedveseim bejelentem, hogy pompásan sikerült a Csapati! Vagyis a románul Lipiának becézett lapotya! Persze jobb lett volna ha tartom magam az eredeti recept után és nem kutyulom bele a rozslisztet, ugyanis emiatt mind szétszakadt... Olvastam valahol, hogy a rozsliszt nem tud úgy összeállni. Na sebaj, legközelebb kizárólag fehér lisztből készítem, de ezzel is nagyon nagyon meg vagyok elégedve. Ja egy iciripicirit elsóztam... Lehet, hogy szerelmes vagyok??? :D :D :D hehehehheheee

Nagyon NAGYON egyszerű, finom és el se kell menni a boltig borsós áron megvenni az általuk felajánlottat :D Csak lisztet köll venni, meg olajat... Víz azért még akad innen onnan... Ja és sót...
A sóról meg jut eszembe... hogy "kiderült", nem csak piros dobozos só van hanem juj de mennyi féle és fajta... Kicsit kell fejlesszem a sótudományomat is, ne haljak már meg bután... Legközelebb nem teát fogok gyűjteni, hanem sót :D Készülök csináltatni valami új polcokat.. Aztán ott kedvemre tartogathatom a midnenféle sót :D

DSCF7007


DSCF7010

No comments:

Post a Comment