Saturday 29 August 2009

Hurrá főzők :D

Ma csodaszép szombat van, itthon vagyok és már tegnap tudtam, hogy ma főzni fogok! Biza! Ritka dolog ám az ilyen... és mivel tegnap tudtam, hogy főzni fogok, kivettem a csirkecicit még az este és persze, hogy nem a kővé fagyott hússal kell időt töltenem, hanem gyors mosogatás és máris állhatok neki.

A mai menü lesz rántott csirke mell (különböző bundákat fogok kiagyalni), illetve krumplipogácsa. A krumplipogácsa nagyon egyszerű, csak azon agyalok, hogy nem akarom olajba sütni, hanem tepsiben a sütőben... Majd kiderül mi lesz.

Tegnap voltam soppingolni, vettem egy érdekes kenyérnek nevezett de inkább lepényt... És rájöttem, hogy ilyent valószínüleg én is tudok csinálni. :D. Be kell szerezzek magvakat és különféle érdekes liszteket :D.

No comments:

Post a Comment