Friday 7 August 2009

Reggelire pörkölt szag

Azért nincs is nekem rossz dolgom. Mondam már sokszor, de meglep, hogy milyen egyszerű kitalálnom mit főznék ha ... ha nem lenne egy csupa ha és ha ráadásul nem élnék meg akár szárazkenyeren is munkaszezonban... Na de magyarázzam el miért is olyan hű de remek nekem! Az udvaron van egy catering cég... igen, ők azok akik a rá nem érőknek hurcolják a meleg ételt. Nos amióta ők itt tevékenykednek, minden reggel valami kaja illat terjeng a lakásban... amit nem én főztem. Persze nevezhetném ezt hátránynak, de akkor hol a pozítiv gondolkodás?  Így végül eldöntöttem, hogy milyen jó, hogy ezek főznek, reggel csak beleszimatolok a levegőbe oszt eldöntöm, hogy mit főzhetnék aznap... ma például egészen finom pörköltszag volt reggelire... Azt hiszem mégsem fogok pörköltet készíteni... de ugye ha akarnám ... megtehetném :D És ez a tudat már boldoggá tesz... olyan mintha tőlem függne az életem :D :D :D

No comments:

Post a Comment