Wednesday 5 August 2009

Pizza

Na készülő félben van a pizzám! Hogy milyen lesz azt majd hamarosan megmondom :D

A pizza tészta receptet a legegyszerűbbre vettem... Tettem bele kb 200g lisztet, majd még egy olyan 50 grammnyit mert jól a kezemhez ragadt, de ettől helyrejött, az élesztőt kb egy fél csupor tejben felfuttattam, kis sót adtam a liszthez, majd egy kevéske olajat is kevertem ehhez a tésztához. Jól összegyúrtam majd elmentem kutyát sétáltatni... Mire visszatértem szépen megnőtt, erre kilapítottam és nem is akárhogy :D ugyanis nem találtam olyan guruló izét amivel ki kell nyújtani a tésztákat... na közbe beugrott... nyújtófát. Pedig meg voltam győződve, hogy van. Biztos, csak a fene tudja, hogy hol.

De az ember lánya azért kapott eszet (ki többet ki kevesebbet ezt most ne vitassuk jó???) , hogy feltalálja magát ilyen vészhelyzetben. Elő is kaptam egy olyan folpack fóliás izét és azzal juj de szépen kinyújtottam a pizza tésztát.

Majd egy tepsibe helyeztem kevés olajjal megkentem a tetejét (így olvastam valahol) és betettem egy keveset a sütőbe.

Amíg az süldögélt egy kisebb hagymát felvágtam (julien módra - legalábbis asszem :D ) nagyon kevés olajon megüvegesíttem, majd kibontottam egy halkonzervet, leöntöttem róla az olajat, és előkészítettem a sajtot és a szalámit. Mert ez olyan Tonno e cipola e al salami and chees pizza lett. :D Lesz ha közben el nem .... rontom :D Na már nem nagyon van mit elrontani. Ja mielőtt rápakoltam volna mindent valami bolti pizzaakármivel (kechup helyett használom mert tele van mindenféle zöld fűszerekkel, "Don Gustoso - sos pizza" pontosabban) végigkentem a tésztát.

updét :D

olyan fincsi lett, hogy megint elmaradt a fotó :)))) azonnab bezabáltuk az egészet. Szuper vékonyra sikeredett a tészta része! Végre valahára :D

No comments:

Post a Comment