Tuesday 25 August 2009

Bolonyéz

Na valami féle bolynyéz szószt "kutyultam" össze, és azért valamiféle mert ez nem olyan lett. Mert persze nem a szokásos, hagyma, hús, paradicsomlé, fűszerek módszert követtem. Nem lett rossz, de ettem már finomabbat is. Pontosan nem értem még mi vitte el az ízét és merre, de még kóstolgatom és csak rájövök. Azt már tudom, hogy apró kockákra vágott paprikát nem kellett volna tegyek bele. Nem jó. A kockára vágott paradicsom nem kéne gondot okozzon, mert ugye paradicsomlét szoktam tenni bele. Na és a kardamon mag volt kicsit újdonság...

Amit már tudok :D hogy ha vendéget várok, akkor lehetőleg alábbhagyok a kísérletezéseimmel és nem akkor akarom felfedezni a spanyol viaszt... Szerencsére most nem vártam :D De mi lett volna ha??? Hát biza megkóstolta volna a majdnem bolonyéz szószt és pont. Ez van más nincs alapon...

No comments:

Post a Comment