Friday 14 August 2009

Joghurt torta

"Vegyes saláta" blogon bukkantma erre a képre, elnézést kérek ezen gaztettemért, de nem bírtam el nem lopni... Instant heves nyálcsurgatásba kezdtem és eldöntöttem, hogy első adódó alkalommal én biza veszek tortaformát és minden hozzávalót és el is készítem

Ezt:

joghurttorta3

forrás: http://szekimama.blogspot.com/2009/02/joghurtos-torta.html

A recept sem komplikált:

"Joghurtos hozzávalók:
1 nagy doboz natúr joghurt

3 dl tejszín

1 csomag zselatin

2-3 kanál cukor

sok-sok gyümölcs


Az elkészítés:

A joghurtot és a tejszínt a cukorral egy lábasban alaposan összekeverem, majd beleteszem a zselatint is. Lassú tűzön folyamatos kevergetés mellett felforralom, majd leveszem a tűzről beleteszem a gyümölcsöket (nyáron nagyon finom friss gyümölcsökből, most sajnos inkább konzerv és mirelite gyümiket használtam), mivel a gyümölcsök elég hamar elhűtik utána rögtön formába öntöm. 3-4 óra kell neki hűtőben, hogy megszilárduljon, utána lehet szeletelni.
Ízlés szerint olyan gyümölcsöket lehet beletenni, ki mit szeret. Én ananászt, banánt, epret, őszibarackot és mandarint használtam most, de nagyon jó egyfajta gyümölcsből is."


Asszem mindjárt beülök a kocsiba és elmegyek soppingolni hozzá valókat!!!

7 comments:

  1. Adjak zsebkendőt is, hogy meg tud törölni szádat????
    Örülök, hogy tetszik...
    Jó soppingolás:DDD

    ReplyDelete
  2. soppingolás megvolt, joghurt torta pihizik a hűtőben!!! Kicsit izgulok, mert olyan hígnak tűnt a joghurtos tejszínes izé amit ráöntöttem... :D :D :D

    ReplyDelete
  3. Ha a zselatin benne van szépen össze fog állni. Elvi síkon globálisan:D

    ReplyDelete
  4. hát nem állt össze.. sem globálisan, de méghozzá sehogy. Na ezért átkereszteltem joghurtos tejszínes gyümölcssalátának... :D hamarosan megpróbálom még egyszer, szerintem a zselatin körül volt a zűr... az íze nagyon jó :D

    ReplyDelete
  5. A Horváth Rozi féle kék zacskós a legjobb zselatin, az én tapasztalataim szerint.
    Én is jártam már úgy, hogy "folyós" maradt, főként, ha az oetker féle zselatinokat használtam:(

    ReplyDelete
  6. Szia!

    Én általában barackból szoktam csinálni, és natur joghurt helyett gyümölcsöset használok plusz teszek bele egy pici citromot. Szoktam az aljára 2-3 tojásból piskótát sütni, rengeteg citromhéjjal és egy kk citromlével.

    Szupi recept!

    ReplyDelete
  7. Én is kipróbáltam a Dr. Oetker-es zselatinnal és folyós maradt :/ Meglepetésnek szántam...hát jól meg fog lepődni az illető :/

    ReplyDelete