Tuesday 18 August 2009

Házi lapotya.. lipia vagy Csapati vagy minek nevezzem

Ma egészen felborult programom volt... 4.36 perckor kerültem ágyba, reggel persze. Aztán 9.26 perckor szólt az óra... Hihetetlen még számomra is de felébredtem. Tettem vettem, aztán megállt az internetem, aztán megindult, aztán megint megállt, aztán így szórakozott velem egész nap... Na egyszer csak meguntam és bemutattam neki egyet, majd ellógtam tekeregni ... soppingolni kérem szépen. Mert az jó az vagány. Nem vettem sok mindent, mert nem is az volt a célom, na jó kellett nekem hajfesték, mert úgy döntöttem nem olyan rég, hogy tűzpiros hajat akarok... Végül nem lett tűzpiros csak a fele, a másik fele meg lekopott szóval rém rettenetes dolog, gondoltam hozzam helyre...Miután hazajöttem... mit tettem mit tettem... hát bebújtam az ágyba és aludtam vagy 2-3 órát. Pontosan nem tudom mennyit, de iszonyat jól esett... ezután kutyaséta és megint neki akartam fogni dolgozni... nem is kell mondjam, hogy megállt az internet...

Erre eldöntöttem, hogy ez igencsak több a sokknál, és kimentem a konyhába... készíteni ilyen lapotyát. A múltkoriba tettem rozslisztet és mint már rájöttem magam is, annak a tésztája sokkal szakadósabb lett. Egyszerűen nem tudtam rendesen kinyújtani mert szakadt el. És másnapra kopogósra száradt, annak ellenére, hogy zacskóban tartottam...Így ma csak "rendes" lisztből készítettem, és csak kis adagot, próba képen... CSODÁS lett... majdnem vetekedhet a boltival. :D Akár fel is tudom tekerni, azt hiszem még egy kis gyakorlás, mittomén kísérletezgetés, több kevesebb olajjal, több kevesebb vízzel, és tényleg csúcsminőségű lapotyákat fogok tudni készíteni :D Hát nem vagyok ügyes??? Dehogyisnem :D Még szerencse, hogy nem valami hihetetlen komplikált cuccal szórakozok :D Ehhez liszt+olaj+víz+só-n kívül tényleg semmi egyéb nem kell, de azt már kitaláltam, hogy fogok készíteni mindenféle zöld fűszerrel és ízesítéssel ilyeneket.

Mikor legközelebb rendezek "food fesztet" kedves barátaimnak, hát tudom mit fogok felszolgálni nekik :D Saját "lipiában" házi gyroszt!!! (megpirítok csirke húst, majonéz, káposzta ubi, kecshup) Mind a tíz ujjukat meg fogják nyalni az tuti!

Egy kis muzsika, mert miért ne?

No comments:

Post a Comment