Monday 21 March 2011

Rakott krumpli

:D ma én főztem és rakott krumplit készítettem. Persze megint másképp mint szokásom, valahogy már az a fura, ha "normális, egyszerű rakott krumplit" készítenék. Jelen esetben tojásos, tejfölös, kolbászos, csirke húsos kukoricás na meg egy kis tejszínes változatot. Ananászt is szerettem volna tenni bele, de sajnos nem volt itthon. Pedig meggyőződéssel állítottam volna, hogy tutira van! Még nem tudom milyen lesz, elvégre csak most került be a sütőbe, de nagyon kíváncsian várom.

Anyukám egy találmányát használtam fel, miszerint a krumplit nem vágtam szeletekre, hanem a nagy reszelőn lereszeltem. Ennek az az előnye, hogy az ízek sokkal jobban összeérnek, nem lesznek csak krumpli ízű nagy krumpli karikák :D Ő már készített így hagyományos rakott krumplit és nagyon ízlett. Kíváncsi vagyok jelen esetben milyen lesz. Ha el nem felejtem hozok fotót is!

No comments:

Post a Comment