Sunday 5 September 2010

Mi van a hűtődben?

:(( Na, hogy az én hütőmben mi van? Abban szinte semmi. Valami konzervek maradtak, egy pár tojás, lekvár, mustár. A fagyasztó részben még van valami kutyakaja, meg valami hús a mi polcunkon. Mondjuk nem is ez a baj, hogy az én hűtőmben mi van, hiszen nincs miért ételt tartsak benne, ha nem vagyok otthon :D A baj, hogy jelenleg alig van valami az anyukám hűtőjébe és kéne főzzek valamit. Hiszen még mindig "tanyasiak" vagyunk és kimondottan jól érezzük magunkat.  Egyetlen baj a reggeli korán kelés. Mert Kokó a kakas (mondtam már neki ne bosszantson mert leves lesz belőle) hevesen nekifog kukorékolni és nem hagyja abba... aztán PrezLee nekifog nyafogni, ő sem hagyja abba. Mindez mintha nem is lenne elég. Győző, a szentbernáthegyi nekifog ajtót bökdösni az orrával, illetve valami nagyon fura hangokat hallat, amolyan nyávogás szerű. Ki se nézné az ember ebből a böhöm állatból ezt a fajta kényes nyafizást.

Persze a hangzavar még csak kezdődik, mert Balázs is bekapcsolódik a mókába, ő mondjuk ugatni kezd és nem hagyja abba. Alig van 7 óra valami, már ébren vagyunk háromnegyedileg de ekkor rázendítenek a kecskék... meeeek meeeeeek meeeeeeeeeeek... Őket azzal szoktam ijeszteni, hogy eladom mind, de erre kinevetnek és tovább mekegnek hevesen. Szóval ilyen sanyarú meg cudar ám a mi életünk... Jaj de sajnálom magam!

Na de visszatérve a hűtőre. Mind törtem a fejemet mit is főzzek, és a Nosalty "Mi van a hűtődben" tool-ra bukkantam. Be is írtam szorgalmasan mi van (hazudtam, mert már kivettem mindezeket, de a tool nem tudja) hátha kidob valami nyami nyami receptet. Nem dobott ki semmit. Így a saját fejem után kell összekombináljam a dolgokat.

A mai menü pedig a következő lesz: finom zöldborsó leves, azt hiszem galuskát is teszek bele, másodiknak laska fehér szószos hússal.

No comments:

Post a Comment