Monday 6 September 2010

A pizza

Most vettem észre, hogy elmaradt az úr által legyártott pizzatésztából készített pizza bemutatása. Olyan rég volt, hogy szinte elfelejtettem, de csak most bukkantam a fotókra. Az egyezség szerint ő készítette el a tésztát és csak látni kellett volna hogy mennyire büszke volt a teljesítményére. Míg kelt a tészta, végig gondoskodva meg ráncolt homlokkal figyelte a "művet" alakulni.

Kérdeztem ha akarja e ő nyújtani, meg tovább készíteni, de a válasz az volt, hogy első alkalomra ennyi épp elég volt. Na sebaj, a nyújtáson kívül úgyis szeretem díszíteni a pizzát. Valahogy olyan mókás ahogy szimmetrikusan kezdem elhelyezni a feltéteket, majd valami akármi alakul ki belőle.

Valahogy így:

Szalamis tonhalas pizza maszlinákkal díszitve



Sajnos több kép nem készült. Többek között azért, mert amint kiszedtem a lerből, a fenének volt már kedve és türelme állni és fogóztatni a dolgokat. Szétvágtam a pizzavágóval, majd hamm bekaptuk.

A pizzavágóval is érdekesen jártam. Volt a fiókomba már vagy két éve. Egyszer se használtam, pedig tudtam azt is, hogy mire jó, és azt se felejtettem el, hogy van. Mégis valahogy amikor pizzát készítettem, nem jutott eszembe. Végül a szomszédasszonynál ettünk pizzát és neki a kezében láttam ismét egy hasonló kütyüt és azt is észrevettem mennyire jól vágja a pizzákat. Legközelebb eszembe jutott, előszedtem és azóta használom amikor pizzát kell felvágni.

No comments:

Post a Comment