Sunday 5 September 2010

hihi

A zöldborsó leves finomra sikeredett, bár bevallom nem ilyenre szoktam készíteni. Most sokkal vastagabb lett, mivel kissé elnéztem az ereszték vastagságát. Amolyan zöldborsó-krém levesnek nevezném. De finom volt, nemcsak ehető.

A fehér szósz ellenben egészen jól sikeredett. Kénytelen voltam valami effélét készíteni, ugyanis a joghurt amit vettünk enni, valami fura ízzel rendelkezett. Nem volt rossz, mert ehető volt meg akármi, de fura volt és közelről se lehetett finomnak nézni. Azonban a múltkor is használtam ételbe főzve és akkor ezt a fura ízt elvesztette. Amit egyébként most is.

Úgy készítettem el, hogy apróra vágott hagymát olajon megdinszteltem egy kicsit, majd hozzáadtam a felkockázott csirkemellet, majd kevertem egy kicsit míg fehér lett a hús, kicsit megsóztam, megborsóztam, oreganó, bazsalikom és kevés rozmaringot kevertem bele, majd hagytam egy kicsit rotyogni a saját levébe. Ezután felöntöttem olyan kb 700g joghurttal, és hagytam főni. Időközben elkészítettem egy tej, liszt keveréket, és mikor a hús megpuhult ezt hozzákevertem. Olyan 100-150g burduftúró is volt itthon, azt amennyire tudtam megreszeltem, de inkább csak apróztam, mert ugye puha, nem olyan könnyű reszelni, és hagytam amíg az is megolvadt. Laskával tálaltam.

A dicséret amit kaptam érte :D "Vagy nagyon finom, vagy nagyon éhes voltam, de nagyon ízlett". Szerintem mindhárom :D

No comments:

Post a Comment