Sunday 12 September 2010

Grrrr...

Miért van az, hogy ha az ember lánya szeretné mondjuk megszerettetni a pizzát valakivel aki nincs oda meg vissza érte, akkor sikerül éppenséggel elszúrni az egészet és készíteni "kanalas pizzát".

Várjuk a vénasszonyok nyarát. Csak mióta ez a globális felmelegítő sztrájkol és a felhők mögött bujkál, ez nem akar érkezni. A nyarat sikeresen elbliccelte, nem végezte a dolgát rendesen, hiszen alig volt egy rövidke nyár. Erre azt mondtuk, a fene se megy haza, míg ki nem nyaraltuk magunkat rendesen. Követelem és megparancsolom, hogy legyen egy csodaszép ősz, mert ha nem... akkor irgum burgom, nagyon mérges leszek és azzal maradok... mint a taxis a nagy "kárral" amit okoztam ám neki...:D

Na de essen szó a pizzáról is, mert gondolom mindenki erre kíváncsi. Ne feledjem el, hogy főzőblogon vagyok. Elkészítettem a pizza tésztát. Olyan lett amilyennek lennie kellett. De nem az én tepsim, nem az én lerem, nem ketchupot használtam, hanem paradicsomot, bár ez az én ötletem volt.  Felapróztam mindent, előkészítettem a feltéteket, hagymát, paradicsomot, oreganót, halkonzervet, maszlinát és sajtot. Összeállítottam a pizzát, be a sütőbe és ha megsült a széle, nem sült meg a közepe. Mivel nagyobb adagot készítettem, több felvonásba sültek meg. Az egyik túl megsült a másik nem sült meg eléggé, na és hiába is kentem be a tepsit olajjal, olyan szépen hozzáragadt, hogy "élvezet volt nézni"...

Végül mind elfogyott, a család megvigasztalt, hogy biztosan a ler nem jó, vagy az olaj, vagy az élesztő, a tepsi. Nekik mindegy mire fogom, az íze finom, a pizza ehető, és nehogy már az én lelkemen száradjon, hogy ez a kaja sem sikerült ahogyan kellett volna... Kép nincs. Nem akarok senkit se megrémiszteni. Meg lehet anyós megtudja, és ugye kész a botrány, hogy még egy pizzát se tudok elkészíteni rendesen :D

No comments:

Post a Comment