Wednesday 8 September 2010

Barackos hirtelen süti

Na most valamit titkot kell elárulnom.. A wc-n mindig dokumentálódok. Valamit olvasok, magazint lapozgatok, és néha biza ottfelejtem magam és olvasok egy "keveset". Szerencsére otthon 2 wc van. Itt falun is. Mert úgy megtetszett itt, hogy még mindig nem mentünk haza. Hamarosan haza kell szaladjak, megöntözni a virágokat, és lehet megint kijövünk, hátha elkapunk pár nap jó időt is.

A barackos süteményről egy ilyen "dokumentálódás" alatt vettem tudomást és amikor a boltba jártunk eszembe jutott, hogy csak a barackok hiányoznak és össze is dobhatnám ezt a sütit vagy süti szerűséget.

Három barackot meg is vettem, tej volt itthon, tojás, liszt, vaníliás cukor úgyszintén. 2 evőkanál gabonapehely is volt írva, de az nem volt, helyette egy kanál prézlit tettem, illetve 2 kanál búzadarát. Gondoltam jó lesz és nem is tévedtem.

A barackokat kettévágtam, kiszedtem a magját, felszeleteltem és egy tepsiben elfektettem. 2 evőkanál lisztet, 400ml tejet, egy citrom reszelt héját, 4 tojást, az említett búzadarát illetve prézlit, na meg három evőkanál cukrot mixerrel összekevertem. A barackokra is szórtam egy kevés cukrot, majd az egész szinte folyékony masszával nyakon öntöttem a barackokat. Valami fél óra alatt megsült az előmelegített sütőbe. Nagyon finom lett, kissé vékonyka szeletek, de az íze minden pénzt megért.

Persze nem létezik, hogy valami hibája ne legyen a dolognak... mert a tepsibe nagy okosan tettem sütőpapírt, ami szépen ráragadt, és az alja egy picit meg is égett. Nem nagyon, de épp annyira, hogy az amúgy tökéletes ízt elrontsa. Legközelebb a jénai tálban készítem, mert amolyan kissé puding szerű a dolog.

Fotó lesz holnap, ma kimerültek az akkuk a fotógépbe, nem tudom letölteni őket.

No comments:

Post a Comment