Tuesday 15 September 2009

Túrós gombóc

Azt hiszem most már merészen nevezhetem a főzőcskézést hobbynak :D Mondjuk jobb is így mint kötelesség legyen...Történt ugyanis, hogy reggel 5 óra tájt fejeztem be a munkát. Aztán elmentem egyet kutyasétálni, majd visszajöttem és beállítottam az órát, hogy csörögjön nekem úgy 11 óra után... Erre 9 előtt megébredtem... Sőt megnéztem a telefonomat, és kipattantam az ágyból mert 8 helyett azt hittem már 3 óra van... Nehezen esett le, hogy az órám még nem is szólt, tehát nagyon korán van még az ébredési időhöz képest...

Na jó, kikecmeregtem az ágyból, tea kávé elkészítve, megreggeliztem a maradék rizses húst, és továbbra is éhes maradtam. Elküldtem néhány levelet jobbra meg balra (inkább balra ment mind, de ez is mindegy), majd valami apró munkákat elvégeztem és elmentem a szomszédasszonyhoz egy kávéra.  Majd továbbra is éhes voltam s hirtelen eszembe jutott, hogy minden megvan a túrós gombóchoz, és nem is nagy ügy megcsinálni... Nosza... gondolkodás nélkül kimentem és fél óra alatt elkészítettem a gombócot. Egészen úgy mint aki nagyon érti magát... csak ripsz ropsz kavargattam össze a cuccokat ... Hihetetlen még a végén tényleg megtanulok főzni... Ki hitte volna :D :D :D

Nekem ha mondja valaki, hogy jókedvvel, vidáman, mindenféle kényszerérzés nélkül, saját indíttatásból főzni fogok... hát nagyon kikacagtam volna ... komolyan :D

Majd lesz fotó is... természetesen :D és hej de jó lesz ha a sok kaja fotózás következtében valamennyire fotózni is megtanulok???

No comments:

Post a Comment