Thursday 3 September 2009

Kekszes "süti" -inkább édesség

Találtam egy receptet, az ötlet érdekesnek tűnik, egy próbát mindenképpen megér. Na elkészítésileg is banális, az összetevők között sem szerepel semmi olyasmi amit ne ennék rendszeresen. Na jó szerepel, keksz is és puding is :D De amúgy ilyen kilószámra cukor, meg vaj, meg olaj meg mittudom én mik nem szerepelnek.

Egyelőre lejegyzem, oszt hamarosan készülök menni soppingolni és veszek kekszet meg pudingot. Oszt tejfőlt is. Vagy joghurtot mert az is jó. Sütni nem kell, szóval nekem való recept :D

Hozzávalók

  • 1 csomag háztartási keksz /a legjobb a kocka alakú/

  • 1 nagy dobozos tejföl

  • 1 van.cukor

  • 1-2 ek.cukor izlés szerint

  • 1 csomag epres pudingpor+3 ek. cukor


Elkészítése:

1. Tálcára rétegezzük a kekszet és a van.cukorral és a cukorral elkevert tejfölt. Addig, míg a zárósor tejföl lesz. A tálcát letakarjuk és a hűtőbe teszük.
2. Elkészítjük a pudingot, a hátoldalán feltüntetett módon. Kevergetve kihűtjük, hogy ne legyen darabos.
Majd rákenjük a sütink tetejére.
3. Letakarva még vissza teszük a sütit a hűtőbe addig, míg meg nem dermed teljesen a puding a tetején.
Ha elkészült felszeleteljük kis tégla lapokra.
Jó étvágyat hozzá!

forrás: serpenyo.hu

Hmm na én kérem kitaláltam, hogy újítok rajta. Mert miért kéne a puding a tetejére kerüljön az egésznek? Teszek egy réteg kekszet, egy réteg tejfölt, majd még egy réteg kekszet ,és itt jön a nagy trükkk!!! Egy réteg pudingot. majd még egy réteg kekszet, és még egy réteg tejfölt. És akár lehet készíteni 2 féle pudinggal! Mondjuk fél adag pudingot elkészíteni. És hogy még egyszerűbb legyen, van az a hidegen összekavart krém. Na ahhoz még kevesebb tudomány kell :D   Hát nem zseniális ötlet(ek)?

Ja elméletileg az, gyakorlatilag majd kiderül mit gondoltam rosszul :D

No comments:

Post a Comment