Wednesday 23 September 2009

Árva lecsó

Nagyon finom lett az árva lecsó amit készítettem. Nos szegény lecsó azért árva, mert nincs benne semmi húsféle. Kolbászt nem szeretek tenni a kajámba, húsra nem volt kedvem. Szegény lecsóból még a rizs is kimaradt, mert nagyon szeretem csak az összefőtt zöldségeket. Nyami...

Persze házi paradicsom, házi hagyma és házi paprika volt benne :D egyedül a káposzta a bolti... az még nem elég nagy, hogy faluról hazahozzam.

Reggelire ettem azonban egy nagyon finomat! Méghozzá a "Tojás paradicsom ágyon" fantázia nevet viselő paradicsomos tükörtojás szerűséget :D

1 comment:

  1. :D
    Árva lecsó?? Akkor Édesanyáméknál, sok árva van:D
    Még káposzta sem kerül bele (meg amúgyis! lecsóba káposzta?) meg semmisem, csak hagyma-paradicsom-paprika (csípős is) és lehet tunkolni friss kenyérkével:) Nekem ez a lecsó, az össze többi csak valami lecsós alapra készült izé:)

    Köszi Virslee, megmosolyogtam:D

    ReplyDelete