Saturday 12 September 2009

Főzőverseny a Polusban

Első nap.

Ellátogattam bámészkodni, és bár valahol egy kicsit nagyobb durranásra számítottam, azért voltak szép és érdekes dolgok. Az is lehet, hogy túl korán mentünk, így a versenyzők még pakolásztak ki, na meg főzés sem volt a tegnap, mert csak hidegtálak voltak előkészítve. Szóval uff... Végül is ettünk ezt meg azt, megkóstoltam valami édességeket is, hát azok tényleg nagyon finomak voltak, persze a tálalás sem akármi. Úgy az egészet nézve vagány volt.

Egyetlen dolgot kóstoltam meg, amitől azt hittem falra mászok :D Édességre számítottam, valami csokis ízre, hiszen édességek mellett volt, ráadásul a háromnegyed asztal édességekből állít, erre valami iszonyat nyers hal akármire haraptam... amit azonnal ki is köptem :D Szerencsére volt ott egy kanális  :D RÉMES mennyire kellemetlen volt.

Hoztam "szuvenirt" is :D Volt egy virágos bolt is, és lehetett kapni fűszernövényeket :D Hát vettem... Rozmaring, kakukkfű, oregano, menta és citromfű!!! Na most már megint alig várom, hogy főzzek valami finomat és tegyek bele friss zöld fűszereket.

Nehezemre esett a képek között válogatni... Sok szép dolog volt azért :D

[gallery link="file" orderby="title"]

No comments:

Post a Comment