Sunday 13 September 2009

Főzőcske

Hát kérem szépen ilyent rég nem látott a világ. A 4 égős aragáz mindegyik égője meg volt gyújtva, mindeniken rotyogott valami és 2 lábaska várta a szabad tűzhelyet. Ha itt rendezik meg a foood gasztró fesztet és nem a pólusnál (és persze egyetlen versenyzőként veszek részt, mert többnek amúgy se lenne hely) akkor tutti biztos az összes kupát elviszem :D

Kezdjem azzal, hogy még délután éreztem, itt valami nagy főzőcskézés lesz, mert kivettem a húst a fagyasztóból. Utána délutáni szépségalvás, meg esti filmnézés következett, és úgy 11 óra tájt éreztem, hogy igen, itt a pillanat amikor mindent kell hagyni csapott papot, s kimentem főzni.

Készült: szalmakrumplinak indult krumplipürére átváltozott végül natúr krumpli, rizses hús, pörkölt, híg palacsinta.

Fotók meg nem készültek... vagyis igen, de tiszta homály az egész.

Ellenben ma reggel a pörköltból és a fele adag palacsintából készítettem "Hortobágyi Húsos Palacsinta" -szerűséget. Az történt ugyanis, hogy nem kaptam meg hirtelen a receptet és ahogy eszembe jutott úgy készítettem el.
Vagyis pörkölt megdarálva, kis joghurttal összekevertem, majd töltelékként rákentem a palacsintákra, azokat szépen felgöngyöltem, jénai tálba rakosgattam, majd a maradék töltelékhez még adtam egy kis joghurtot (tejföl helyett) az egészet nyakon öntöttem és be a sütőbe. Na erről készültek fényképek :D

[gallery link="file" orderby="title"]

No comments:

Post a Comment