Monday 21 September 2009

A hétvégén...

Egyszerűen rengeteg étel volt a hétvégén. Készült fotó erről meg arról, de nem épp mindenről...

Először is pénteken vacsorára volt egy olyan, de olyan finom húsgombóc leves, hogy ilyen finomat én életembe nem ettem. A  Húsgombóc leves Topban, utóbbi 30+ évre visszamenőleg első helyre került. Igaz, nagyon ritkán ettem húsgombóc levest, de ez le az összes kalapokkal finom volt.  Ezután natür krumpli, pörkölttel és káposztával, majd vargabélessel zárult a vacsora.

Szombaton reggelire hidegtál, szalámi, sonka, vaj, lekvár, stb volt, illetve müzli tejjel :D

Ebédre töltött káposzta, a leves elmaradt éppen azért, mert hat óra tájt nekifogtunk gulyást készíteni, jobban mondva más készítette de én is ott aszisztáltam és igyekeztem vagy segíteni vagy éppen keresztbe tenni ezzel azzal :D

Tíz óra tájt elbúcsúztam, majd hazakocsikáztam, átöltöztem és kikocsikáztam falura, ahol anyu készült és épp a vacsorára érkeztem meg, itt is meg kellett ám kóstolni a rántott pulyka mellet és töltött tojást...

Vasárnapra reggelire "miccset" ettünk, uzsonnára másik rokont látogattunk meg, aki mindenféle sült kolbászokkal fogadott, meg mivel eléggé siettünk a markunkba nyomott egy almás tortát :D amit ismételten a töltött káposzta után megevett a banda...

Hát kaja szempontjából, és más szempontokból is remek egy vikk-end volt :D

Azt még elárulom, hogy este, mikor érkeztek valami újabb vendégek, előszeretettel rohantam segíteni az egyik szervezőnek, mert így bemehettem a konyhába "kaját osztogatni", persze hoztam én is egy kanalat, villát :D és végig bámulhattam mindent, kezdve az evőeszközöktől, tányérokig, edényekig, mindent mindent megnézhettem :D

Ja.. azt ugye mondtam, hogy a vacsora után jelentkeztem önkéntesen mosogatni??? Szegény nénik nem értették, hogy mi élvezet van benne... de hát, hogy magyarázzam el, hogy ezennel büszkén mondhatom, hogy egy étterem konyháján voltam mosogatólány és az milyen nagy dolog??? :))))))

[caption id="attachment_1853" align="alignnone" width="500" caption="Húsgombóc leves"]Húsgombóc leves[/caption]

DSCF8077

DSCF8089

DSCF8651

DSCF8794

DSCF8811

DSCF8826

DSCF9015

DSCF9280

DSCF9285

Azt hiszem semmi kaját nem hagytam ki... ha igen akkor majd leírom ha eszembe jut...

2 comments:

  1. De most ez márazért... hol lehet ilyen ingyen halálraevős hétvégékhez hozzájutni??? A menüsor megzavarta a nyugalmam... most vacsoráznom kell! Pedig nem is akartam!

    ReplyDelete
  2. és hogy legyen világos mindez tiszta ingyen volt :D

    ReplyDelete