Thursday 17 September 2009

Modern korok "szakácsa"

Ma a tasakos leves után majdnem még egy bűnbe estem... A termék bevallom a kosaramba volt, majd visszaballagtam és letettem. Pedig rémesen kíváncsi voltam. Legközelebb ha arra járok és lesz, megveszem.

Mosogatószert mentem vásárolni. Úgy 9 óra tájt a Sora nevű boltba. Jó messze itthonról, de végül is lehet ott jobb a mosogatószer... ki tudja. Na de ha már az ember ballag a termékekkel megrakott polcok között akkor ezt azt megnéz. Valami egészen guszta feng shui gyertyákat láttam... csak nem értem mitől feng shuibb egy gyertya mint a másik, na sebaj, biztos van benne egy marék ezoterikus izé, amit úgyse tudnék megérteni, csak fogadjam el, mert működik. De a gyertyák szépek voltak. Csak nem tetszett, hogy mindenféle címke volt rajtuk... igazság, békesség és hasonlóak.  Végül is nem vettem meg a gyertyát.  De eljutottam a pudingporokkal teli polcig. És elgondoltam, hogy soha nincs itthon egy pudingporom, pedig milyen egyszerű és finom kaját lehet összedobni.. mert szeretem a meleg pudingot :D

Szóval pudingszemlén voltam, ki is válogattam 4 különféle ízt, amikor a szemem megakadt egy dobozkán. Pindurka volt, valmi 10-15 deka ha lehetett, és jó sok pénz. Azt írja rajta, hogy "házicsoki"... csak vizet ad hozzá az ember és voila tadadadam kész is...

Még a "speciális tálcát" is tartalmazza... az biza.

Na nem vettem meg... helyette vettem egy nagyon finom köménymagos sajtot ... de elgondolkodtam, hogy egy gyárilag mindenféle kémiai anyagból összekevert cucc... mitől lesz házicsoki??? Mikor a házi csokinak épp az a varázsa, hogy házi íze van, házi anyagokból és a nagyi vagy anyuka készíti a csemetéinek...

Asszem kezdek öregedni. Sőt formálisan vénülök, ha ezeket a modern dolgokat nem értem már meg... Legközelebb minden esetre veszek. Már furdalja az oldalamat a kíváncsiság, hogy mennyire van műanyag íze.

2 comments:

  1. Igen, VirsLee, minden bizonnyal kezdesz öregedni, ha ilyen meglátásaid vannak. Nagyanyám is azt mondta: "ha már túl hangos a zene és nem érted, amit a fiatalok beszélnek, óhatatlanul az öregség jele". Azért Te még nem tartasz itt! De, hogy ne járd meg ismét a "tacskó-levessel" (a fiam nevezte el, amikor eccer az életben kipróbáltam), kukkants be hozzám, a "gyors és könnyű" címszó alatt találsz olyan kaja leírásokat, amiket ripp-ropp össze lehet dobni. Egyébként, gratulálok a blogodhoz: üdítő élmény olvasni.

    ReplyDelete
  2. Szerintem jól tetted, hogy nem vetted meg. És ha már annyira fáj az az oldalfurdallás, akkor mindenképpen vedd meg következőleg, de ne várj tőle csodákat. Sőt... Látod, te magad is megmondtad: otthon készül, anya, nagyanya keze alól... Szóval, öregedsz, no, nincs vita!:)

    ReplyDelete