Saturday 12 September 2009

Főző verseny, második nap

Na így se jártam rég... mind számolgattam magamban, hogy mikor is menjek. A barátaim akikkel egyezkedtem, csak holnap tudnak összegyűlni mind. Ma ki dolgozik, ki mást csinál. Így a kiruccanást holnapra halasztottuk. Azonban nekem nagyon égetett valami, hogy mégiscsak kimenjek, gondoltam látok ezt meg azt :D Aztán szépen addig húztam az időt, amíg jó késő lett. El is mentem... és láttam valami maradék bemutatókat, valami maradék kóstolókat... Mérges lettem egy csöppet, mert mind itthon húztam az időt... Nem gondoltam volna, hogy 4 órára pik pakk ennyire vége legyen mindennek, ahhoz képest, hogy tegnap 2-kor még nem volt sehol semmi...

Na mindegy... A csúcs az ezután jött.. Ugyanis odatettem telni a fotógép akkukat és nagyon nagy balfék módra a frissen feltöltött szettet az asztalon hagytam, a másik még a töltőbe, a harmadik szett a gépben, de azzal rengeteget fotóztam a tegnap, úgyhogy néhány fotó után kipurcant...

Na sebaj. Holnap is van egy nap, és jövőre is van bemutató és ki tudja még mennyi lesz :D De azért jó lett volna látni...

Hogy mégiscsak jól záruljon a nap.. hát elmentem egyet soppingolni :D Végre kaptam ajándékot a barátnőm kisfiának, amit már háromszor kerestem a boltba és nem volt, remélem a kissrác oda meg vissza lesz érte, az anyukája nem tudom mennyire :D Főleg ha a lakásban akarja majd használni  :D :D :D

És... ÉÉÉÉÉS :D vettem magamnak egy kalácssütő formát, olyan tégla forma tepsit vagy minek nevezzem  :D Még megnéztem ezt azt, megtapogattam néhány konyhai cuccot, de egyszerre úgyse vehetek meg mindent :D és milyen jó, így hamarosan megint van amiért menjek soppingolni... Rájöttem, hogy azért kimondottan szeretek soppingolni...

Na pár kép a mai nap maradékaiból...

[gallery link="file" orderby="title"]

No comments:

Post a Comment