Thursday 10 September 2009

Asszem szerelemebe estem :D

Na ... ennek is eljött az ideje, soha nem hittem volna, hogy megtörténik. És lám lám megláttam és beleszerettem.

[gallery link="file" orderby="title"]

Fotos: norvinia.ro

Na mondanom sem kell, hogy valszeg nem ennyire L formájú lesz  a konyhám, hanem inkább egy egyenes, kis L résszel, ellenben nagyon nagyon tetszenek a színek. Valahogy ilyennek képzeltem el, világos és sötét kombinációval, és  padlócsempe legyen sötét barna, mert a szobába az átmenet lesz sötét barna parkettára :D Na és a konyha meg szoba olyan egybenyíló lesz, már "kiválasztottam" a tolóajtót is, mert úgy oldom majd meg, hogy a tolóajtó egy nagy nyitást eredményez, aminek következtében a szoba-konyha egyben lesz (nagy térhatás kis helyen) DE ha valami "rémeset" főzők akkor tudjam becsukni az egészet ne terjengjen annyira szabadon a szag...

A mosógép se fog a konyhában lakni, ő a fürdőbe költözik.  Nem másért de már megszokta, hogy a fürdőben lakik, most nem akarok kínozni, hogy átszoktassam az új helyre :D És valahogy nekem nem jön be, hogy a mosógép a konyhában legyen.

Szóval ilyesmi konyhát szeretnék :D :D :D

No comments:

Post a Comment