Thursday 17 September 2009

Tasakos leves tájm

Néha elképedek magamon, hogy miféle szemét cuccokat tudok megenni... de most mit tegyek ha lustább vagyok mint éhesebb? Na meg ki a csudának van ideje állandóan a konyhába szöszmötölni, leveseket főzni, meg másodikat meg desszertet... főleg ha nem sír a gyerek, hogy éhes meg hasonló??? Én elvagyok köszönöm, megszoktam, hogy igazából hétvégén eszem, hét közben bekapok valamit, teljesen mindegy, hogy mit, mikor kiéhezem valami finomra akkor intézkedem  és vagy főzők vagy meglátogatok valakit :D Vagy olyan is volt, hogy meghívtam valakit csak legyen kinek főzni. Vagy megvárom a kedvenc időpontomat, úgy éjféltájt és akkor fogok neki 3-4 fogásos kaja készítésének...

Szóval relatív az ilyen nálam...

De ma leveshetnékem volt, és egyetlen tasakos levest kaptam itthon. Jellemző, hogy el kéne ballagni olyan 450 métert oda, és 450 métert vissza a zöldségesig, venni valamit és ripsz rupsz megfőzni, de ugyan már, hát nem egyszerűbb a polcról előszedni egy tasakot, liter vizet főzni tenni, majd beleszórni a tasakot és megkavargatni??? De egyszerűbb :D

Csakhogy ... vannak pillanatok amikor a tasakos leves se jön össze. Még most se tudok rájönni, hogy mit rontottam el és mitől lett az 1 liter víz+1 tasak utasítást pontosan betartva készített leves olyan vastag, hogy szinte villával lehet enni... Igen, kimértem az 1 liter vizet. És nem hagytam ott a tüzön a lábost amíg elfő az egész víz. Mégis vakolatállagú lett a tasakos levesem. Na ettem egy tányérnyit, zöldborsónak becézték, felismerhetetlen zöld massza volt csak, levesnek se mondanám, főzeléknek sem a többit meg nagyon nagy valószínűséggel a WC-n keresztül eljuttatom a halaknak...

Méghogy konyhatündér... HERCEGNŐ. MONDOM... Hercegnőnek készültem, nem volt üresedés. Hát ne legyen ideges az ember??? :D :D :D

1 comment:

  1. Nagyon csipem a stilusod :) ma fedeztelek fel...asszem gasztronómiailag egy cipőben járunk...már csk ezért is megpróbálok rendszeres olvasód maradni :D
    még sok postot
    cupp

    ReplyDelete