Friday 18 September 2009

kedveseim...

12.44 perc van. Három sört ittam meg. Virágos jókedvem van. Leltem egy internetre csatolt kompjutert és ... belopóztam a szobába :D De nem birom magamba tartani... mosogattam ma egy igazi konyhán!!! Hű de remek dolog volt :D na meg egy fél órája belopóztam és lefotóztam egz csomó mindent  :D hehh :D Na jó. Megengedték, hogy belopózzak és megengedték azt is, hogy mosogassak.  Azt hiszem életem nem élveztem ennyire a mosogatást...

készült egy halom fotó, kajáról, konyháról, kocsiról, bicikliről...
valaki hétfőn-kedden figyelmeztessen, hogy megigértem egy tagnak a fotókat!!! Ennyi hercegnői lét után még elfelejtem :D
Szétnéztem, de a konyhán nem találtam Bobby Chinnt :D Pedig hű de szuper lett volna :D

Egyetlen baj van csak... a z és y betű összekeveredett a tasztatúrán... lassan pötyögtetek emiatt és sokat hibázok. Kellemes szombatot kivánok a nagyérdeműnek  és ha meglelem a hosszú i betűt igérem azt is használom majd :D

1 comment:

  1. Hosszú í - alt + 0237 úgy, hogy eccerre nyomod az alt-ot és közben a számokat. Híííjjjjjj, de rettentően kiokosodtam számítógépül! No nem magamtól, a fiam mutatta meg.

    ReplyDelete