Sunday 16 August 2009

Vasárnapi estebéd

Ma egy különös nap volt... kijöttem falura anyuékoz erre ők elmentem a citybe... Nesze neked vendéglátás.. Na amúgy is volt dolgom, a kis szobácskám (sajátom, külön bejárattal, hú de jó) ablakait csiszolgattam, készítettem elő festésre. Belefeledkeztem  a munkába, olyan 4 óra tájt eszembe jutott, hogy juj meg kéne csinálni a levesbe a galuskát, mire hazaérnek az éhes vándorok legyen mit enniük.  Elő is kapom a levest, 2 tojást a hűtőből, kavarom a grízt szóval mint a nagyíparosok úgy dolgozom,  mikro egyszer csak alami fura szag csapja meg az orrom... hát kérem a leves enyhén megromlott.... ugyanis az este főtt meg és forron nem lehetett a hűtőbe tenni, mára meg már ehetetlen... Na azt kellett volna nézni kapkodást!! Fel a kertbe kikeresni a murkokat petrezselymet cellert, összekapkodni a dolgokat majd rohanni, megpucolni, kis vegeta, negyed órán belül főtt a zöldségleves... Közben persze előkészítettem a húst is. Na sebaj, hogy elmúlt hat óra, közben hazaérkeztek a szüleim is, most még kell egy kicsit várniuk, aztán ebédelünk...

No comments:

Post a Comment