Friday 14 August 2009

Juppi jé

Szóval... a délelőtt iszonyat rosszkedvű voltam... fogjuk az időjárásra... erre elmentem és készítettem lapotyákat és sej haj de jókedvre derültem... ezt se gondoltam volna, hogy a sütés jókedvet okoz... de tény, hogy igen. Pedig a lapotyáim sem sikerültek tökéletesre, ugyanis a kísérletezgetésem miatt kissé szétszakadoztak... de fincsi és jó, hogy megvan a recept...

Közben receptek között nézelődve... megkaptam a joghurt tortát. Azon nyomban el is akartam indulni soppingolni,  és elnézegetve a képet komoly koncentrációra volt szükségem, hogy ne tegyem... dolgoztam kérem szépen, nagyon kemény harc volt, mert minduntalan a joghurt torta járt az eszembe! Aztán kutyasétálni mentem, és tovább gondolkoztam... menjek ne menjek... menjek ne menjek... végül döntött a "menjek"... és elmentem, persze óvatos voltam, alig vettem ezt meg azt amit nem kellett volna :D például egy csodazöd kis szemétlapátot kis kefével...meg mmmmhhhmmm Exquisa túrókrémet mert megláttam, hogy van keserű cseresznyés... Szóval megvásároltam a joghurt tortához a kellékeket és siettem haza... itthon jutott eszembe, hogy ZSELATIN!!!! meg BAAAANÁNNNN!!! Akkor nyomás el a kisboltba beszerezni ezeket is... és vettem még egy kiló lisztet... ugye senki nem sejti, hogy hamarosan még egy adag Csapatit akarok készíten??? :D :D :D

Na most meg kérem szépen kibontottam egy sört, előszedtem kis köténykémet, mindjárt felhúzok valami topánkát és szoknyát, hogy hasonlítsak az Ajax reklámokba daloló hölgyekre (bár azok nem isznak sört, csak danolnak) és nekiállok elkészíteni a joghurt tortát! Már kerestem azt a reklámot, ahol az ajax hölgyek dalolnak de nem kaptam meg a jutubon... olyan nagyon nyafogos és nyálas... :D :D :D

No comments:

Post a Comment