Monday 3 August 2009

Hihetetlenül éhes

Na aztán nekem is elég fura órákban jut eszembe hihetetlenül éhes lenni... a kompjuterem órája azt mutatja, hogy 12:52 ... és főzve nincs, finomság nincs, csak valami halkonzerv de az valahogy most nem jön be. És éreztem én a délután, hogy okos dolog lenne valamit főzni... ki is mentem a hűtőig, kinyitottam a fagyasztot és belenéztem... egyes polc kutyakaja, hármas polc kutyakaja... jó, ez elég komoly "gond"... de végül is ott volt a hármas polc... csirkecici, persze kövé fagyva, vinetta, darált hús, egy darabb disznó comb, kelkáposzta egy tasak, kettő zöldborsó és egy olyan tészta lap... ja és leltem 3 fagyasztott tölteléket. Amit ki is halásztam.  Na kb ezzel véget is ért a felsorolása, mert semmi más nem volt...

A töltötkáposzta már rég ott lakott a fagyasztóban, csak épp megfeledkeztem róla. Így ma azt ebédeltem, amit nagyon praktikusan természetesen 5 perc alatt a mikróban melegítettem fel. Aztán miután jóllaktam már persze mert mind a főzésen állt nekem az eszem...

Ja... el is felejtettem... múlt csütörtökön gasztró kiruccanásra mentem... egy barátnővel oszt nagy ügyesen meglátogattunk "néhány" cipősboltot (majd az összes cipőt felpróbáltuk ami tetszett :D:D) ruhásboltot, meg hasonló női boltot és mire észbe kaptunk már tessékeltek ki a boltokból miszerint záróra! Azt a furcsaságát neeem??? És ha pont azután nyílik ki a fizetős zsebünk???

Szóval a KFC-ben akartunk megkóstolni valami csirkét és a sok bámészkodás, cipő próba miatt szépen bezárt az orrunk előtt... Na ez van, legalább megint van okunk menni, most például a másik mallba :D Elvégre ott is vannak cipőboltok meg társai :D

No comments:

Post a Comment