Wednesday 19 August 2009

Rossz ízű ételek

Még a múlt héten elballagtam szépen a fogorvoshoz (hazudok, kocsival mentem na...), ugyanis volt egy fogam amiből nemrég kiszedte az ideget. Igen ám de valami komplikációk adódtak, ezért valami ideiglenes sziri-szari tömést tett bele, és kérem csak szeptember 10-én lesz a városban... Jó, ezzel nem is lenne semmi gond, hiszen a fogacska szépen be van tömve csak épp nem a végleges töméssel... Csakhogy észrevettem, hogy mindenféle ételnek egészen különösen rossz íze van. Kezdődött a barackkal... Meggyőződésem volt, hogy valami agyonvegyszerezett barackot majszoltam, mert nagyon olyan íze volt mint egy patikában kidobásra szánt rémes gyógyszerek keveréke... Na belenyugodtam, hogy tuti a barack. Telt múlt az idő, ettem paradicsomot, úgyszintén ez az íz csapott meg, és már már szinte kezdtem háborogni ezerrel az Európai Unió ellen, ha nem más hát csak megszokásból.
Mikor saját magam által készített csapati-kat eszegettem akkor az olajra fogva morfondíroztam, hogy ejsze biztos annak van ilyen hülye íze. Ma mikor megint barackot ettem ismét megcsapott az íz... De mikor a szilvát és akkor is vegyszer ízt éreztem kezdett megvilágosodás gyúlni az agyamban.. mert a szilváról biztosra tudom, hogy nem volt semmivel se permetezve, tehát nem magyarázza sehogy a vegyszer ízt (ugyanaz mint a barack esetén) az EU szabványnak megfelelő műtrágya feltételezett használata. Nehezen esett le... de mikor a bal oldalon nyammogtam volt "íz", jobb oldalon nem...Kis logikával következtetve rájöttem mi is a gond...

Na ezen a héten én biza nem fogok főzni... Mert minek? Úgyanolyan íze van mindennek :(

De... találtam 2 kauflad receptet, remélem lesz időm lejegyezgetni őket. Az egyiket főltétlen meg fogom csinálni, mert nagyon egyszerű és nagyszerűnek nézem...

És egy teljesen offtopik :D

Jaj lőjje már le valaki a szomszéd macskáját! Rémes miféle nyávogást rendez...

No comments:

Post a Comment