Saturday 24 September 2011

Sült surimi

Hát tudom, hogy nem így kell elkészíteni, de ez mit sem gátol meg abban, hogy így készítsem el. Valami "rákláb" névre keresztelt kis doboz "műkaját" vettem még a boltban, és ha már olajjal babráltam, ki is halásztam a mélyhűtőből egy ilyen tasak "surimit", kicsomagoltam és forró olajba dobtam őket. Az eredmény érdekes: enyhén szalvétára hasonlító állag, kissé azért ropogós és az íz meg a régmúlt időkben fellelhető "rák chips"-re hasonlít egy kicsit, amit hirtelen forró olajba kellett dobni és megduzzadtak. Nos ehetőnek ehető, de e leárazott árnál többet semmiképpen sem ér. Legalábbis ebben a formában elkészítve. Még ajánlották salátába, de ahhoz még nem voltak meg a többi hozzávalók, illetve még láttam egy két receptet, de ahhoz nem volt kedvem.

Összefoglalva, érdekes vacsora volt, végül mind elfogyott de messze nem "szalmakrumpli".

No comments:

Post a Comment