Wednesday 29 December 2010

Karfiolvita

Most olvastam egy recept címet: karfiol pörkölt. A receptet már nem is olvastam el, de egyből egy zöldborsó főzelék jutott eszembe, természetesen zöldborsó mentesen, zöldborsó helyett apróra vágott karfiollal elkészítve. Mondom is az úrnak, micsoda remek ötlet, el kell készítsem, legalább egy próbát megér. Mire felháborodott, hogy "az úgy nem lesz jó" :D

Mi az, hogy nem lesz jó? Mert érvelése szerint, a karfiol az teljesen más mint a zöldborsó és nem lehet jó. Azért mert. Felhoztam példának, hogy de készítettem karfiol levest, meg zöldborsó levest, szinte egy kaptafára, sőt azt hiszem teljesen egyformán, csak persze vagy zöldborsó vagy karfiol volt benne, és mégis mindkettő nagyon finom lett. Egyiknek zöldborsó leves íze lett, a másiknak karfiol leves íze... Nem tudtam meggyőzni, hogy akár ehető étel lehet.
Na ennek következtében kénytelen leszek elkészíteni. Elvégre ha nekem nem hisz, majd hisz a saját érzékeimnek.

A csoda tudja, de úgy érzem ezt a csatát én fogom megnyerni :D

P.S. Elolvastam a receptet is, ott nem köretként, hanem tényleges pörköltként van leírva. Na de én köretnek akarom és alig várom, hogy egy karfiol a kezembe akadjon :D

No comments:

Post a Comment