Thursday 30 December 2010

Hüpp hüpp

Ottis blogján láttam a Banános Sajtkrém torta receptjét amit el szerettem volna készíteni. Afféle óév búcsúztatóként... El is mentünk a gyalui Profiba, gondoltam ott találok mindenféle hozzávalót. Hát rá kell jönnöm, hogy tévedtem, mert mascarponera még csak hasonlító krém sajt se volt. Ezért már nem fogunk beautózni a városba, úgyhogy vettem két tasak pudingot. Tejet persze elfelejtettem venni. Az, meg hogy falun vagyunk és nincs tej tiszta viccnek számít. De nincs. Mert kérem minden gazda eladta a jószágot, mert "nem éri meg tartani", a kecskék jelenleg nem adnak tejet. Szóval.. hüp hüp a banános sajtkrém torta elkészítése várat még magára. Ez van. Jó, hogy szépen felborzoltam vele a kedélyeket :D

De megyünk sütni nemsokára malacot. Olyan süti malacot. Illetve holnapra egy új receptet akarok improvizálni, afféle paradicsomos tonhalas spagetti, amiről még nem tudom, hogy fogom elkészíteni. Vacsorára meg tonhalas pizza lesz. Ugyanis nem bírtuk megállni, vettünk egy kilós tonhal konzervet :D Azt meg ha kibontjuk tonhalban fogunk fürdeni :D

No comments:

Post a Comment