Thursday 30 December 2010

Gyűjtések

Az igazság az, hogy amióta itt vagyunk falun, szinte a konyha fele se mentem. Vagyis mentem, de nem igazán főzni. Azonban, most, hogy kicsivel több a szabadidőm, elkezdtem nézelődni receptek után. Majd eszembe jutott, hogy mennyire mókás dolog a főzés, és kedvem támadt. Persze nem akármit készítenék el, hiszen a mindennapi dolgok kicsit unalmasak, ellenben biza bukkantam pár receptre, amit föltétlenül meg kell jegyezzek magamnak. Egyik közülük egy perec recept, kis perec történelemmel fűszerezve, a másik egy házi gumicukorka.
Ezen a blogon, Tücsökbogár, még leltem "dobok egy hátast" recepteket. Említésre méltó a Cupcake pillangóval, egy csodaszép sütemény, amihez akárhogy nézem de nem hinném, hogy lenne türelmem. Bár egy próbát mindenképp megérne! Amit igencsak nagy valószínűséggel hamarosan elkészítek az a Tejlepény...

Érdemes még itt szétnézni, jobbnál jobb receptek vannak, köszönet értük :)

No comments:

Post a Comment