Thursday 22 April 2010

Tojásos tekercs

A múlt hétvégén kóstoltam és nagyon fincsi. Az elkészítése sem ördöngösség, csak a sütőm lehet nem a legtökéletesebb ehhez, de próba szerencse és majd kiderül, hogy igen vagy nem. Itt a recept, remélem a hétvégén lesz alkalmam kipróbálni.

Hozzávalók:

  • 150g margarin

  • 0,5l tej

  • 120g liszt

  • 3 egész tojás

  • 3 kanál tejföl

  • 250 g sajt

  • csipetnyi só


Elkészítése:

A margarint és a tejet egy edénybe tesszük, és hagyjuk míg a margarin megolvad és vagy kettőt lobban a keverék. Ezután hagyjuk kicsit hűlni, majd óvatosan, hogy ne legyen csomós, belekeverjük a lisztet. Miután homogén akármit kaptunk, hozzákeverünk 3 egész tojást. Az így kapott masszát egy tepsibe öntjük (vékonyan) és közepes tüzön megsütjük.

Miután megvan, kiborítjuk a tepsiből, kicsit hagyjuk hűlni, megkenjük a tejföllel, és rászórjuk a reszelt sajtot, majd feltekerjük. Ezután szeleteljük, és hidegen vagy melegen tálalható.

Nagyon fincsi !

1 comment:

  1. Nahát éppen két hete ettem én is ilyent, és nagyon finom volt.És készülök is nagyon hogy elkészítsem, igaz ahogy nekem mondták az arányok egy kicsit másak, de szerintem a végeredmény teljesen ez!

    ReplyDelete