Tuesday 6 April 2010

Zöldség pucoló :D

Megrendeltem végre! Már egy jó ideje vártam arra, hogy biztos legyek a dolgomban. Mások már rendeltek erről az oldalról és nem panaszkodtak, ellenben fontosnak tartottam, hogy magam is kipróbáljam mi a helyzet. És igen, kicsit már kezdtem ideges lenni, írtam is nekik, hogy mégis mi van, mikor kiderült szép hazánkba ugye kicsit lassabban érkeznek meg a csomagok és természetesen senki nem tudja, hogy miért.... De végül megérkezett, pontosan 6 hét szállítási idővel, minden rendben volt vele, a termék is tökéletes, szóval a nagyon hosszúra elhúzódott szállítási időn kívül minden a legnagyobb rendben volt FocalPrice-ekkal.

Így végre valahára megrendeltem a rózsaszín Hello Kitty-s zöldségpucolómat amiről majd úgy hat hét múlva természetesen beszámolók :D

Íme így fog kinézni ez a nagyon ügyes kis konyhai divájsz :D

No comments:

Post a Comment