Wednesday 14 April 2010

Egyben fasírt

Még réges rég nagymamám készített ilyent és most eszembe jutott,mivel rengeteg húsvéti receptet (román) láttam, ami ehhez hasonló. Ott "drob" néven szerepel, és bárányhúsból készül általában. Nagymamám pont úgy készítette mint a fasírtot, csak tepsiben sütötte meg, és a közepébe főtt tojást tett.


Kissé "elrontottam", ugyanis nagy igyekezetemben kifelejtettem a fokhagymát belőle, tettem hagymát ami kissé fura ízt adott és a fűszerezése sem volt "tökéletes". Darált csirkehúsból készítettem amúgy és kenyér helyett zabpelyhet meg prézlit szórtam.

Ehetőnek ehető volt, de valahogy nem nevezném igazán olyan juj eldobom az agyam finomnak. Azt hiszem még kell próbálkozzak ezzel.

Valamit ki kell találjak, hogy ne legyen annyira tömör a massza.

1 comment:

  1. Hát igen, egy egybefasírt, a drob, az teljesen más. Nem attól, hogy bárányból csinálják (én pl. idén nem is abból csináltam), hanem attól, hogy aprólékból készül és persze, teljesen más a fűszerezése. :)

    ReplyDelete