Tuesday 4 May 2010

Azta!

Teljesen megfeledkeztem pedig főztem ám dolgokat! Már azt se tudom utoljára mit is írtam le és mit nem. Röviden és velősen igyekszem beszámolni...
Elkészítettem a tojásos tekercset, nagyon fincsi lett. Még az nap valami kis apró kifli szerű szalámis akármit is készítettem, nagyon fincsi volt ez is.
Ezután kicsit kiesett pár film kocka, mert fogalmam sincs mit főztem sütöttem, tegnap tudom, hogy spenótot, ma meg meggyes süteményt.

Valamelyik nap hirtelenjében legyártottam egy adag házi túró Rudit, egy a Nosalty-n látott recept alapján (tehéntúró, cukor, citromlé összekever, formál csokival leönt), és a mázat egy Dr. Oetker bevonattal készítettem el, amely meglepetésemre nemcsak, hogy jó volt, de NAGYON JÓ, és nekem Dr. Oetker nem a barátom... olyan tasakos izé, amelyet tasakostól kellett forró vízben megmelegíteni, majd bevonni vele a bevonandót. És kimondottan remek lett, az íze is állaga is tökéletes...
Természetesen készült még fasírt, ezennel 80% húsból de valahogy nem lett olyan juj de nagyon finom, és valamelyik nap, reggelire túrós gombóc, amelyre merem állítani, hogy életem legfinomabb túrós gombóca volt :D Igaz nagyon kispóroltam belőle a grízt, és majdnem csupa túró volt az egész.

Jó lenne ha kicsit több időm lenne...Na rohantam is.... még jelentkezem :D

No comments:

Post a Comment