Saturday 10 April 2010

Rózsaszín béka

Na ... kálváriám véget ért azzal, hogy eldöntöttem, az általunk ma este készített béka RÓZSASZÍN lesz, max fehér, mert nem találtam zöld serbet-et. Hogy mi is ez a serbet, pontosan nem tudom megmondani, valami cukormáz izére használt valami, régen tudom, hogy tele volt vele minden bolt, ma meg... hát elsorolom: Metro, Carefour, Cora, Bila és végül a Kaufland-ban kaptam. Ráadásul jó drága, na meg kicsi kiszerelés, van vaníliás ízesítés, meg rózsaszín epres és csokis persze. Szép zöld, mondjuk pisztácia nincs. S akkor mérgemben vettem rózsaszínt meg fehéret és mandula aromát, de szerintem attól nem lesz zöld. De legalább van mandula aromám itthon.

Most már igazán ötletem sincs hol lehetne, kéne keresni ezt a serbet akármit...

Pfuu és hogy elmondjam, hogy jártam... mert ez egyszerűen pofátlanság és sajna azt kell mondanom, hogy ROMÁNIA, a fejetlenség és szervezetlenség országa.

A Pólusba való vásárlás alkalmával megálltam a parkolóban. Volt hely, üres pont a legelső sávban. Nem álltam be se a fogyatékosoknak fenntartott helyre, hanem egy sima, mezei polgároknak szánt egyszerű parkolóba. Gondoltam de jó, hisz esett az eső, nem kell baktatnom a parkolóba. Csak beszaladok, kiszaladok.

Ahát egy nagy fenét... beszaladni beszaladtam, hiábavalóan kerestem kitartóan a serbet-et, nem leltem és mikor kijövök... hát nem tudok elmenni. Mert 2 búsz olyan szépen oda állt mögém, és magyarul mondva le se tojták, hogy lehet... igyekszem valahova, ég a házam, vagy épp tök mindegy mi... És igen, elküldtem a sofőröket melegebb éghajlatra, pontosabban a jó édesanyjukhoz egy kis fülmeghúzásra (na nem, de csomó bipppet kéne írjak) mert annyira felhúzott a nemtörődömségük.  Az övéké is, meg az egész polus centere is. Mert nem képesek szépen egy szallagot kihúzni, hogy te idióta kliens, ide ne parkolj, most útfeljavítási munkálatok miatt a rendes út le van zárva, menj odébb.. neem, te marha, aki véletlen találtál ott egy tök üres parkolót várjál szépen negyed órát amíg a buszok méltóztatnák elmenni. Mert ugye sofőr sehol, a dudálásra se jelent meg senki... Hja... egy másik busz sofőrje,  aszongya, hogy miért álltam oda??? Hja b@szod, mert szabad volt a hely idiótája...

Szóval igen, ez románia, ez a civilizáció és ez az ország. Ahogy mondják, szép szép, de kár hogy lakják.

1 comment:

  1. Sajnálom, hogy nem kaptál zöld színt amivel készíthetted volna a békát.Két féle mandula aroma van, az egyik átlátszó és a másik zöld.A zöld szerintem nagyon fog, de lehet nem olyant vettél. Egyszer vettem én és kiborult, minden zöld lett tőle, még azóta is a fiókom egyik sarka zöldes:-)

    ReplyDelete