Thursday 8 April 2010

Rántott hús variációk

A hétvégén nagyon elevenembe voltam, és nagyon "alkottam volna" valamit, ami lehetőleg azért ne legyen túl komplex sem... Ennek következtében megspóroltam a torta lap sütést, inkább megvettem egy boltit. Mázlimra egy nagyon finomat sikerült kihalásznom, egyáltalán nem volt mű íze. A torta meg elég... háthogyismondjam :D ehetőre sikerült de látványilag azért sokat hagyott még kívánnivalót.

Na de vissza a rántott szeletekhez.

Kissé unalmasnak tűnt a sima rántott hús, ezért gondoltam kicsit megvariálom.

A bundához felhasználtam: apróra vágott napraforgó magot, mogyorót, kukorica pelyhet, prézlit és szezám magot. Keverve őket. Mert egyikre tettem csak napraforgó magot, másikra kukorica pelyhet és napraforgó magot, harmadikra csak mogyorót, negyedikre mogyorót és prezlit stb.

Végül a toplistás a kukorica pelyhes és szezám magos kombináció jött ki mégis. Vagy a prézlis-szezám magos. A többiek is finomak voltak, de valahogy valami nem stimmelt velük. Tudja a csoda.

És megint tepsibe sütöttem a fél adag rántott húst! Most már okosodtam és nem használtam fóliát, mert ahhoz mind hozzáragadt, hanem sütőpapírt tettem a tepsi aljára és az remekül funkcionált.


Hja... mielőtt még elfelejtem... nem most, de nem olyan rég még kipróbáltuk a diós rántott szeletet, és a kókuszost. Ezek is finomak voltak. Azt hiszem a legjobb ezekkel, ha rá a prézlivel összekeverve adagolom őket. Legalábbis azok voltak a legfinomabbak, amelyek adtál valamennyire a megszokott ízt, de mégis különlegesek voltak.

No comments:

Post a Comment