Monday 12 April 2010

:D megint leltem valamit!

Valami nagyon érdekeset, elmentettem és várom a következő soppingot, hogy beszerezzem a hozzávalókat! És amíg nem próbálkozok az elsővel, hogy megmutassam a legelső (tipikusan elbénázott) remekművet, addig nem is mutatom meg miről van szó! Elméletileg egyszerű, sok gyakorlatot igényel, de ha tudja az ember és rááll a keze, akkor komolyan mondom elkápráztató dolgokat lehet készíteni.

Még rá kéne jöjjek, hol lehet mondjuk ételfestéket vásárolni, mert a "hagyományos" boltokban biza nem láttam. Könnyen megeshet, hogy ott vannak, csak épp nem tudom mit nézzek, de az Ottis által emlegetett zöld mandula aromát például nem leltem meg, pedig mindegyiket megnéztem ami volt. Na de nem adom fel, egyszer valahol csak lelek egy ilyent is.

Na és hogy mégse legyek rossz, csak mutatok valamit, mert annyira aranyosak és guszták, hogy jaj csak na. Torták és diszítések "Jépatojta van!"  Mert mert imádnivalóan aranyosak!

No comments:

Post a Comment