Friday 1 October 2010

Kreatív blog-díj

Huh :D Na ma meglepetésben volt részem... Ugyanis Hajnalkától egy Kreatív blog-díj  -at kaptam! Még nem jutottam oda, hogy válaszoljak, megköszönjem, és kaptam még egyet! Jelen esetben Rékutól! Köszönöm szépen lányok! Csak egy "picit", ugyanis megköszöntem nekik és inkább írok pár dolgot magamról, mert amúgy se írtam rég.

Falusiak lettünk és úgy néz ki a telet is itt töltjük. Legalábbis egy részét, mert közben fogunk még vándorolni egyet melegebb éghajlatra! Jót tesz egy kis huszon-fok az embernek december közepén :D Mondjuk, hogy a telet itt töltjük nekem is újdonság, meg szinte hihetetlen.  De ami még furább, hogy röpke egy hónap alatt, amit itt töltöttünk megfogalmazódott a fejemben a kérdés: miért is nem jöttem erre rá korábban és miért vesztegettem annyi időt városon? Lehet, hogy csak pillanatnyi város undorom van és kell egy kis idő amíg itt unom meg, ezt nem tudom, de jelenleg egy ideig itt leszünk. Hogy a jövő mit hoz ugye fogalmam sincs, ellenben néha szükség van változásokra is. Ha magától nem megy, akkor merész elhatározással lökni kell egyet rajta.

Ezt is tettük.

No comments:

Post a Comment