Friday 15 October 2010

Elfelejtek főzni!

Amióta kint vagyunk, nincs időm szuszogni se jóformán. Na meg az igazság az, hogy anyukám nagyon finomakat főz, úgyhogy kihasználom az alkalmat és inkább dolgozok a főzőcske helyett. Ma azonban én készítettem el a vacsorát, amit a végén nem is kóstoltam meg… elég szemét dolog volt tőlem, de a csodába biza  nem kívántam mire elkészült meg valahogy nem voltam éhes sem. A család többi tagja azt mondta nagyon finom volt, arról ítélve, hogy egy falatnyi se maradt belőle, hát el is hiszem nekik. Kimártották a tányérokat a drágák'!

Nem tom más, hogy van vele, de szerintem az szuper dolog, amikor az emberkék megeszik az ételt és utána hüledeznek, hogy mennyire finom volt.

Na a hétvégén se lesz főzőcske, ugyanis szülinapozni megyünk, ahogy mondják ingyen kaja, pia és még sírunk, hogy nincs jó dolgunk. Hiába na, van egy olyan mondás, hogy élni tudni kell: na most mi pont ez tesszük bizonyos szempontokból.

Remélem azonban, hogy mihelyt kissé helyrerázódnak a dolgok ismét neki fogok tudni finomakat főzni.

No comments:

Post a Comment