Thursday 12 November 2009

Összevissza

Hoztam egy pár fényképet. Mert egyszerűen nem volt időm külön leírogatni minden félét. Igyekszem gyorsan lejegyezni pár dolgot mielőtt végleg elfelejtem őket.

Vagy 2 hete barátokhoz voltunk hivatalosak hétvégére, meg is érkeztünk késedelem nélkül, majd soppingolni mentünk el (2 szép szál legénnyel kimondottan élmény volt :D). Először is nagyon tanácstalanok voltak :D Mit vegyünk mit vegyünk és nagyon örvendtek annak hogy kiosztogattam az utasításokat: ezt meg ezt meg ezt. Szorgosan jöttek mentek a polcok között, mindent hoztak a kosárhoz. Persze az alkohol beszerzése az ő reszortjuk maradt.  Mivel kiegyeztünk egy finom zöldséglevesben és szalmakrumpli fokhagymás májjal másodikban, ők felajánlották a további segítségüket.

Haza érkezve, épp csak átöltöztünk, majd a legények (még érkezett közben egy harmadik is) nagyon ügyesen nekiláttak zöldségeket pucolni.  Nekem csak a hagymával volt dolgom, mert ugye nem állhattam karba tett kézzel és nézzem őket tevékenykedni :D Ezután egy katonaságnak (mennyiségileg) való zöldséglevest főztem olyant "amilyent ők még nem láttak", dicsértek, hogy nagyon finom lett. Közbe megsült a szalmakrumpli is, a máj is elkészült, jól belaktunk és folytattuk a csevegést, borozgatást.

Másnap este jöttünk haza. A zebem nagyon élvezte a vendégeskedést, a túltengő örvendezésein kívül egészen jól viselkedett idegenbe.

DSCF0649

DSCF0651

DSCF0653

DSCF0654

DSCF0664

DSCF0665

készült még sport szelet, de ezt nem én készítettem, hanem egy lelkes kukta :D

segitseg

aki nagy buzgóságában 2 kézzel esett neki összekeverni az összekeverendőket, majd természetesen tiszta maszat lett... Kicsit több tejet tett bele mint amit mondtam neki, hogy tegyen, így eléggé kanalas desszert lett, de azért egy fénykép erejéig megkínoztam, hogy tányérra tegyem :D

DSCF0822

bolonyéz szószos spagetti is készült, kék dinsztelt káposzta, ami persze lila, de ha a hűtőben van akkor kék lesz.

DSCF0838

DSCF0914

DSCF0918

ettem szomszédba (de itthon is) sütőtököt, nagyon fincsi!

DSCF0922

és még volt ez meg az, e azokról nem készültek fényképek.

No comments:

Post a Comment