Friday 13 November 2009

Né mi van nekem

Kénytelen vagyok dicsekedni, meg kell ám mutassam mi van nekem!  Olyan jó 2 hónappal ezelőtt jártamban keltemben az egyik soppingolás közepette bukkantam erre a kis divájszra. Már láttam több ismerősnél, sőt ettem is kaját ami ezzel volt készítve, de nekem nem volt ilyenem. És megláttam, hogy van ilyen szép piros fedelű egészen kecses izé. Csakhogy ott a soppingcenterben egyetlen egy példány lakott csupán, aminek hiányzott a fogantyúja. Így nem vettem meg.  Szerdán Gyulafehérváron jártam, és persze egy két boltot is megnéztem, itt láttam meg és vettem is meg a szerkentyűt.

DSCF1027



Annak ellenére, hogy a tűzhelyem garantáltan nem megfelelő ehhez, mégis fantasztikus húst sütöttem rajta, illetve valami zöldséges dolgokat is:

DSCF1030


DSCF1031

2 comments:

  1. Ez jó dolog lehet, én nem láttam még.
    Az ára?

    ReplyDelete
  2. Olyan 30 Ron körül volt, ami scc per kb 2000 forintnyi, vagy 7,5-8 euro. Mindeféle szupermarketben lehet itt kapni, remek egy találmány!

    ReplyDelete