Sunday 20 February 2011

Termékek

Mindenféle termék katalógusa, amelyeket meg lehet venni olyan weboldalakról, amely mifelénk is küld csomagokat, ingyenes kiszállítási díjjal. Egyetlen hátránya, hogy elég sok időbe telik míg megérkezik.

Románia esetén, ez úgy működik, hogy az ember megrendeli a termékeket, paypallal* fizet, majd vár egy ideig. Elég sok mindentől függ, hogy mennyit, én több mint egy hónapot vártam egy termékre, igaz nem sokkal a karácsonyi "bolondéria" előtt rendeltem. Postán megérkezett egy értesítő cédula, amely szerint a kolozsvári vámmal rendelkező postára kellett menjek. Itt megmutattam a cédulát, majd kihozták a csomagot. Persze a romániai postás-vámos beledugta az orrát és megnézte mi van benne, de csak afféle szem legeltetés volt. Hogy miért szükséges azt szerintem ők sem tudják, de "része a procedúrának".

Paypal kontót egyszerű "beszerezni". "Sign Up Today", majd kiválasztani a "Personal Account" típusát. Ezután az adatok kitöltése következik. A PayPal kontót össze lehet kötni egy Mastercard típusú kártyával, majd tulajdonképpen innen történik a pénz utalása a paypal "számlára". Így a bankszámla adatai nincs kiadva mindenkinek, hanem csak a paypal cím segítségével történik a vásárlás.

1 comment:

  1. [...] olyan weboldalakról, amely mifelénk is küld csomagokat, ingyenes kiszállítási díjjal. (hogyan) Related Posts:TermékekA hercegnő és a béka tanmeseXVI. NEMZETKÖZI TÖLTÖTTKÁPOSZTA [...]

    ReplyDelete