Wednesday 2 February 2011

Nagyon elbaltázott pancake

Ismét bebizonyítottam, hogy hatalmas tehetséggel és kreativitással rendelkezem, amikor egy étel elrontásáról van szó. Hogy hogy nem, pancake sütésre adtam a fejem, és mint olyan elkészítettem a világ legrondább de még ehető amerikai palacsintáját. És azt is tudom, hol rontottam el!!! Ez ami igazán rettenetes. Na jó, most mondhatnám, hogy de hát nem is én voltam a hibás, de nem teszem :D
Történt ugyanis, hogy előkerestem a pancake receptet mert nagyon elfelejtettem már mit is kell bele tenni. Kiderült, hogy tejből sokkal kevesebb van mint gondoltam. Így sebaj, megoldjuk felkiáltással előkaptam a sűrített tejet és abból adagoltam szemre ész nélkül.
Eddig nem is lett volna semmi baj. Hiszen vízzel felhígítva ugyanoda jutok. Csakhogy megfeledkeztem a sűrített tej cukor tartalmáról és a szokásos adag cukrot is hozzáadtam a masszához. Emiatt lett belőle egy igencsak édes és a teflonhoz nagyon jól ragadó palacsinta tészta szerűség, amit nagy ügyesen egy icipicit hígabbra is sikeredett gyártanom mint kellett volna...

Nos így jártam... néha azon csodálkozok, hogy egy ilyen banálisan egyszerű dolgot mint a Pancake is sikerül ilyen "nívósan" elrontanom... fotó nem készült róla, nem akartam, hogy bárkinek is rémálma legyen.

No comments:

Post a Comment