Thursday 6 January 2011

Rántott fasírt

A délután olyan álmosság tört rám, hogy a széken olvasás közben majdnem elszundiztam. Végül inkább ledőltem, mert felesleges kínozni a dolgot amikor nem megy. Az volt az érdekes amikor felébredtem: első gondolatom az volt, hogy Fasírt! Így, felkiáltó jellel. Fasírt! mondtam még egyszer magamban, majd elképzeltem eme finom, frissen sült húsgombóc illatát. Csakhogy szeretem ha változatosság van, és hirtelen eszembe jutott, hogy vajon milyen lenne, ha nem csak úgy simán sült fasírt lenne ez a bizonyos Fasírt! hanem rántott fasírt, prézlivel, szezám maggal.

Most már csak azon töröm a fejemet, hogy érdemes-e tojásba is mártani, vagy elég csak belegörgetni a gombócokat a prézlibe és szezám magba? De végül nem fog ez a kérdés megválaszolatlan maradni! Legközelebb ezt is kipróbálom.

No comments:

Post a Comment