Sunday 10 July 2011

Ribizlis lepény

Tudja a fene, nekem a lepény szó az valami kerek, nem olajban sült de mégis valami kenyérhez hasonló formája van. Nem tudom, hogy honnan ered ez az asszociáció a fejemben, de fura volt a receptek között nézelődni és rábukkanni egy "Málnás-Ribizlis lepényre" amely egy kicsit sem hasonlított formában ahhoz amire én számítottam.  Ebből a receptből indultam ki és készítettem el a ribizlis lepényt, ami igencsak finom lett, csak kissé savanykás... Pedig számítottam erre a lehetőségre és eleve nem spóroltam ki a cukrot belőle... Valószínűleg egy kis porcukorral meghintve lenne az igazi, csakhogy nincs kéznél porcukor :D

Amúgy könnyű elkészíteni, egyszerű és gyors süti, ami szerintem fagyasztott gyümölcsökkel is megállja a helyét.

No comments:

Post a Comment