Thursday 4 February 2010

Szeretnék..

Gondoltam leírom ide, hátha vonzás törvénye meg izék alapon bejön... Szeretnék utazni egy csomót és helyi kajákat megkóstolni. Na meg természetesen mellé egy "pofa" helyi pálinkát, illetve a helyi sört is... Nehogy már lemaradjunk a jóról!

Nézegetek mindenféle recepteket és ha belegondolok, hogy a főzés abból áll igazán, hogy vesz az ember egy alapötletet, majd ahhoz hozzá adja a saját elképzelését... és lesz belőle valami, akkor elég nehéz kiigazodni az "eredeti" receptek között. Mert csak egy icipicit módosítva már nem is igazán eredeti az egész...

Érdekes dolgot figyeltem meg az utóbbi időben magamon. Eddig úgy főztem, hogy megnéztem a receptet, majd ezt is kihagytam azt is, ahelyett mást raktam és tessék kész volt a termék. És legújabb húzásom, hogy követem a receptet, legalább is első fordulóban. Rájöttem, hogy így legalább sacc per kb fogalmam lehet mit is készítek, ahhoz, hogy második alkalommal a saját ízlésemnek megfelelően javítsak (vagy rontsak) az ételen.
Persze az is lehet, hogy csak időszakos hóbort ez az egész, és nem fog sokáig tartani, de végül is egyáltalán nem rossz :D

Hétvégén recept szerinti sör-kenyeret akarok sütni :D

No comments:

Post a Comment